Bedava Tl Yukleme Hileleri


Sponsorlu Bağlantılar

Konuyla Alakasız Ama Bedava 100 Kontör İçin Tıklayın

seLam…
arkadaşlar size çok güzel birşeyden bahsediyorum hepiniz bedava kontor kazanmak istersiniz size işte TURKCELLin açığı bunu hotmail yardımıyla yapacağız, biliyorsunuz hotmailde bir sürü şifre kayıtlı bunlar aligoremetrik olarak bir kombinasyon oluşturuyo yani ne kadar sallasanızda şifreyi tututuramassınız işte olay burda kopuyo bunu turkcell+hotmail formuluyle birleştiriyoruz yani size sadece eklediğim dosyayı indirip 100 kontor yüklemek kalıyo
öncelikle dosyayı indiriyoruz…
bu dosya hotmailin alt yapısının html versiyonudur sadece yöneticilerin girebildiği yer buraya hotmail açma yerine telefon numaranızı yazıyorsunuz
şifreniz yerinede turkcell süper şifrenizi yazıp oturum aç a basıyosunuz çıkan 14 haneli hata kodu 100 kontor şifrenin kombinasyonu ve bundan sonrasını 100 kontor yüklemesini bilen herkez bilir
çıkan hata kodu 100 kontor şifresi bununla 100 kontor yükleyebilirsiniz ben denedim
inanmayan DENESİN:. arkadaşlar ++replerinizi bekliyorum

Bedava Xp Den Kontor

ARKADAŞLAR BOYLE BİR BAŞLİK ATTİGİM İCİN ÖZURDİLERİM
CÜNKÜ KİMSE YARDIM ETMİYOR BENİM UFAK BİR SORUNUM VAR

SORUNUMU ANLATIYORUM LUTFEN BİRİSİ ALLAH RIZASI İCİN YARDIM ETSİN

Sponsorlu Bağlantılar

BEN İKİNCİ EL BİR ANAKART ALDİM BİRDE SES KARTİ ALDİM
WINDOWS XP KURDUM HERŞEY TAMAM AMA BİLGİSAYRIMDAN SES CIKMIYOR
BANA DEDİLERKİ ANAKARTIN DRİVERLARINI TANITMAN KEREKİYOR
YOKSA BİLGİSAYRINDAN SES CIKMAZ DEDİLER
BAZI ARKADAŞLARDA DEDİKİ SENİN SES KARTIN
WINDOWS XP UYUMLU OLMADIGI İCİN XP SES KARTINI TANIMIYOR DEDİLER
BANA SEN EN İYİSİ WINDIWS 98 KUR OZAMN SES KARTINI WINDOWS 98 TANIR DEDİLER AMA
BENDE WINDOWS 98 YOK
LUTFEN BİRİSİ YARDIM ETSİN NE YAPMAM GEREKİYOR
BEN NASİL YAPİCAGIMI BİLMİYORUM
BİRİSİ BANA BU KONUDA LUTFEN YARDIM ETSİN COK ZOR DURUMDAYIM
ARADN İKİ GUN GECTİ BİR ALLAHIN KULU YARDIM ETMEDİ
NERDESİNİZ ARKADAŞLAR KİMSE YARDIM ETMİYCEKMİ 🙁

ANAKRTIMIN VE SESKARTIMIN MARKA VE MODELİ
ANAKART: Asus cuv4x
SESKARTI: Expert color Med3931 Ver:1.0

Turkcell Telsim Avea Beleş Mesaj,kontür Yükleme Ve Dinleniyormusunuz

Ben Sıkıldım Kardeşim!

Sponsorlu Bağlantılar

Tepkin Ne Oldu?

Çok Tatlı Çok Tatlı
0
Çok Tatlı
Sesli Güldüm Sesli Güldüm
0
Sesli Güldüm
Rezil Rezil
0
Rezil
Kızgın Kızgın
0
Kızgın
Yok Artık Yok Artık
0
Yok Artık
Başarılı Başarılı
0
Başarılı

Yorum 4

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. bilgisayara üzerine sağa tıkla yönet sol tarafta aygıt yönetici tıkla sistem aygıtları tıkla veen aşağıdan başla tek tek aşağıdan yukarıya kadar tıkla düzgün yüklenmemiş derse sağa tıkla kaldır de sonra en üste küçük simgeler olacak donanım değişikleri tara sonra bilgisayarın en alt köşesinde aygıt yükleme tamamladığında
    bilgisayarı yeniden başlat sorun çözülecek

Bedava Tl Yukleme Hileleri

Giriş Yap

Hesabınız yok mu?
Üye Ol

reset password

Geri
Giriş Yap

Üye Ol

Not delilerine katıl!

Geri
Giriş Yap
Tür Seç
Kişilik Testi
Kişilik hakkında gizli kalmış özellikleri ortaya çıkarmaya çalışan sorular listesi.
Bilgi Yarışması
Bilgi seviyesini ölçmeye çalışan sorular listesi.
Anket
Karar verme veya düşünceleri toplamaya yardımcı olan oylama.
Hikaye
Görsellerle desteklenmiş şekilli yazılar.
Liste
Bildiğimiz liste.
Sıralı Liste
Sıralı Liste
Caps
Kendi caps'lerinizi oluşturmak için resim yükleyin.
Video
Youtube, Vimeo yada Vine Videoları