Winrar Parola Kırma


Sponsorlu Bağlantılar

Şifreli Winrar Klasörlerini Şifresiz Açın (şifre Kırıcı Program Değil)


Yazılım şifresi unutulan ZIP, RAR, ACE, ARJ uzantısındaki sıkıştırılmış dosyaların şifresinin bulunmasını sağlamaktadır. Kimi zaman o kadar çok şifre kullanırız ki, bu şifreleri ya bir yere not almak ya da saklamak zorunda kalabiliriz. Unutulmadan dolayı kimi zaman en önemli verileri yeniden oluşturmak veya çöpe atmak gerekebilir. İşte herkesin başına gelebilecek bu unutma olayını yazılım birkaç tıklama ile ortadan kaldırmaktadır. Şimdi dilerseniz bu yazılımın işleyişini ve nasıl işler başardığını birlikte görelim.

Ana Başlıklar bölümü:
– Aç seçeneği; Kullanıcının bilgisayarda şifresini çözeceği dosyayı seçmek için kullanılmaktadır. Şifresi çözülecek dosyayı seçtikten sonra kullanıcı tarafından hangi koşullarda aranacağını seçmek için Arama Tipi sekmesi tıklanarak seçim yapılmalıdır. Aç seçeneği aynı zamanda kısa yol (Şifrelenmiş ZİP/RAR/ACE/ARJ Dosyası) sekmesi olarakta verilmiştir.
– Sakla seçeneği; şifresi çözülmüş olan veriyi saklamaya yaramaktadır.
– Başla seçeneği; adında da anlaşılacağı gibi veri yada dosyanın şifresinin çözülme işlemini başlatmaktadır.
– Kes seçeneği; Dosyanın bir yerden başka bir yere keserek aktarılmasını sağlamaktadır.
– Ölçümleme seçeneği; Dosyanın boyut, şifre, bozuk veya sağlam olması ve şifre uzunluğu gibi ölçme ve değerlendirme işlemini yapmaktadır.
Sekmeler Bölmü:
– Aralık sekmesi; Harf, rakam, özel işaret, boşluk, küçük-büyük harf gibi şifrelenmiş dosyaları durumlarına göre seçmeye yaramaktadır.
– Uzunluk sekmesi; Kullanıcı tarafından şifrenin kaç karakter olduğu biliniyorsa (bilinmiyorsa tahmini olarak seçilebilir) bu bölümde bulunan oklar yardımıyla karekter seçimi yapılmaktadır.
– Sözlük sekmesi; Sözlüksel arama seçildiği takdirde aktif olmakta ve şifreyi sözlüksel olarak aratmada kullanılmaktadır.
– Sade Yazı sekmesi; Dosya sadece yazısal olarak şifrelendiğinde bu bölümden şifre bulunması için arama yaptırılmaktadır.
– Otamatik yedekleme sekmesi; Kullanıcı tarafından şifresi açılan dosyanın nereye kaydedileceğini seçmek için kullanılmaktadır. Yazılım bu bölümden seçerek işaretlenen alana kendiliğinden şifresi açılan dosyayı kaydetmektedir.
– Seçenek ve Gelişmiş sekmeleri; Bu sekmeler yazılım tarafından iç ayarların kullanıcının kendisine göre ayarlayabilmesini sağlamaktadır.
Sonuç olarak;
-Aç seçeneğinden şifresi çözülecek dosyanın yerini bulduktan ve gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra (şifreyi bulmaya başlamadan önce ölçümleme yapılması lazımdır), ölçümlemeden gerekli bilgilere ulaşılır. Şifreyi bulmak için tarama başlatılır ve yazılımın şifreyi bulması beklenilir. Yazılım bize o dosyanın şifresini verecektir.

Yükleme:
http://rapidshare.com/files/134417722/archpr.rar

Sponsorlu Bağlantılar

Rar Dosyaları Kırma Yöntemiler (kesinnnn)

Bu paylaşımımda size rar şifresini nasıl kırılacağını anlatacağim.Başlıyoruz…(Replerinizi eksik etmeyin)

Rar uzantılı dosyalar…Ve onların şifreleri…Tam bi bela..Hergün belki onlarca forumda soruluyodur ”abi bu şifreleri nası buluruz yoqmu bi yolu diye”..Şimdi bu başlık altında sizlere rar şifrelerini nasıl dekripte edebileceginizi detaylı bir biçimde sıfırdan ele alıcam..
—–
Öncelikle şundan bahsedelim,bu şifreleri herhangi bir yolla direk yakalayabilme imkanınız yoqtur,yani cookielerden şifre çalmaya,kayıtlı msn şifrelerini bulmaya benzemez..128bit AES le enkripte edilirler ve şifreleme metodunu dekripte etmeyi denemek usta coderlerın bile kalkışamadıgı bi iş..(tabi bi rar dosyası hatrına o kadar vakit harcanırmı?) Peki ne yapıcaz? ; Dictionary Attack ve Bruteforce denen 2 farklı yöntem var(bu iş için biçilmiş kaftan)..

**Dictionary Attack : Daha önceden tahmin yoluyla belirlenmiş şifrelerin denenmesidir..Yani ‘bu olur’ dediginiz şifrelerinizden basit bi sözlük yaparsınız ve denersiniz..Eger şifreleriniz(yani tahminleriniz) saglamsa bu yöntem inanılmaz hızlıdır..

**BruteForce : belirli bir sınırda ve farklı bütünleşik char(büyük harf,küçük harf,sayı,sembol) ayarlarıyla belirlenen şifrelerin(yüzbinlerce) dosya üzerinde sürekli denenmesidir ve tabiki bu iş programla olur..

—–
—–
Programı kurup ***** olayınıda hallettikten sonra(full sürüm yapın,demo sürümde kısıtlama çok)
başlat/programlarda yerleştigi yerden ‘Rar Password *****er Wizard’ yazanı açıyoruz..Create a new project dioruz ve ileri…sonra karşımıza çıkan ekranda ; aşagıda renklerle çizdim butonları(sırayla önce kırmızı şifreli rar dosyasını seçtikten sonra sarı sonra yeşil) ileri dedikten sonra karşımıza bi uyarı çıkarsa tamam diyip devam ediyoruz..

Şimdi geldik yukarıda anlattıgım iki yöntemden birini seçmeye ;

Dictionary attack la başliim anlatmaya..denicek şifresi olmayanlar burayı okumasın atlasın direk…dictionary attack se……… ileri dioruz…karşımıza çıkan ekran bizden bir txt dosyası isticek..daha önceden biyere denemek istediginiz şifreleri notepad de alt alta yazıp kaydedin..sonra bu ekranda ”add” butonuna tıklayıp o dosyayı seçin..şimdi geldik kombinasyonlara ;

All possible..diye başlayan bütün seçenekleri dener(büyük harf küçük harf)
As is..yazan şifreleri notepad de nası yazmışsanız öyle dener..
All lowercase..diye başlayan yazdıklarınızı küçük harf olarak dener..
All uppercase..diye başlayan yazdıklarınızı büyük harf olarak dener..
First upper rest lower yazanda sadece ilk harf büyük dener..
———–
şifreler sizin olduguna göre bu secenekleri ayarlamakda size kalmış..ugraşmak istemiyorsanız as is yazanı kabul etmiş sayılırsınız..Asagıda yazan benchmark butonunu kullanırsanız size bu şifreyi ne kadar sürede bulabilecegini hesaplar..ileri dielim şimdi..karşımıza işlem bitiminde oluşturacağı kendi dosyasını(rpc formatında) nereye kaydedeceginizi soran bi ekran gelecek..browse deyip belirleyin(daha sonra bu dosyaya tıkladıgımızda bize şifreyi söylücek..)

ileri dioruz yani run..işlem başlıyo…

Şimdi geldik yukarıda anlattıgım iki yöntemden birini seçmeye ;

Dictionary attack la başliim anlatmaya..denicek şifresi olmayanlar burayı okumasın atlasın direk…dictionary attack se……… ileri dioruz…karşımıza çıkan ekran bizden bir txt dosyası isticek..daha önceden biyere denemek istediginiz şifreleri notepad de alt alta yazıp kaydedin..sonra bu ekranda ”add” butonuna tıklayıp o dosyayı seçin..şimdi geldik kombinasyonlara ;

All possible..diye başlayan bütün seçenekleri dener(büyük harf küçük harf)
As is..yazan şifreleri notepad de nası yazmışsanız öyle dener..
All lowercase..diye başlayan yazdıklarınızı küçük harf olarak dener..
All uppercase..diye başlayan yazdıklarınızı büyük harf olarak dener..
First upper rest lower yazanda sadece ilk harf büyük dener..
———–
şifreler sizin olduguna göre bu secenekleri ayarlamakda size kalmış..ugraşmak istemiyorsanız as is yazanı kabul etmiş sayılırsınız..Asagıda yazan benchmark butonunu kullanırsanız size bu şifreyi ne kadar sürede bulabilecegini hesaplar..ileri dielim şimdi..karşımıza işlem bitiminde oluşturacağı kendi dosyasını(rpc formatında) nereye kaydedeceginizi soran bi ekran gelecek..browse deyip belirleyin(daha sonra bu dosyaya tıkladıgımızda bize şifreyi söylücek..)

ileri dioruz yani run..işlem başlıyo…

Şimdi geldik yukarıda anlattıgım iki yöntemden birini seçmeye ;

Dictionary attack la başliim anlatmaya..denicek şifresi olmayanlar burayı okumasın atlasın direk…dictionary attack se……… ileri dioruz…karşımıza çıkan ekran bizden bir txt dosyası isticek..daha önceden biyere denemek istediginiz şifreleri notepad de alt alta yazıp kaydedin..sonra bu ekranda ”add” butonuna tıklayıp o dosyayı seçin..şimdi geldik kombinasyonlara ;

All possible..diye başlayan bütün seçenekleri dener(büyük harf küçük harf)
As is..yazan şifreleri notepad de nası yazmışsanız öyle dener..
All lowercase..diye başlayan yazdıklarınızı küçük harf olarak dener..
All uppercase..diye başlayan yazdıklarınızı büyük harf olarak dener..
First upper rest lower yazanda sadece ilk harf büyük dener..
———–
şifreler sizin olduguna göre bu secenekleri ayarlamakda size kalmış..ugraşmak istemiyorsanız as is yazanı kabul etmiş sayılırsınız..Asagıda yazan benchmark butonunu kullanırsanız size bu şifreyi ne kadar sürede bulabilecegini hesaplar..ileri dielim şimdi..karşımıza işlem bitiminde oluşturacağı kendi dosyasını(rpc formatında) nereye kaydedeceginizi soran bi ekran gelecek..browse deyip belirleyin(daha sonra bu dosyaya tıkladıgımızda bize şifreyi söylücek..)

ileri dioruz yani run..işlem başlıyo…

şifreyi bulduk…
————————————-
————————————-
————————————-
BruteForce…

Daha önce dictionary attack ı seçtigimiz pencereden bruteforce u seçiyoruz şimdi..
ahada karşımıza birsürü ayar geldi ne yapcaz?

1) charset.yani denenicek şifreler için karakter belirlicez..bu boşluga kendimizde yazabiliriz ancak,add butonuna tıklayıp çıkan 4seçenegi kullanmak daha güzel..add dedikten sonra çıkan ekrandan
*digits(rakamlar)
*uppercase latin (büyük harf a’dan z’ye)
*lowercase latin (küçük harf a’dan z’ye)
*load from file(charset dosyasından koymak için,buna daha üst düzey kullanıcılar girsin chr dosyam yoq ugraşmadım)

ve o boşluga tıkladıgınız 3secenege ek olarak !’^+%&/()=?_>£.,;#$½{}|min uzunluk(kaç haneli oldugu)
max length -> max uzunluk(kaç haneli oldugu)

**eger bunuda tahmin edemiyoyorsanız burayı min 2 max 25-30 falan yapın..
——————-
(4)
benchmarking-> hos bi olay..tıkladıgınızda size şifreyi ne kadar sürede bulabilecegini söylüyo..ama süreye bakıp aldanmayın..(max süre hesaplar,yani şansınız varsa şifre 5dk da bile elinizde olabilir)
——————————————-
———————————
—————-
ileri dioruz şimdi…

bizden kendi dosya formatını (rpc) kaydedicegi yeri soracak..şifreyi bu dosyaya bakıp ögrenicez en son..
browse deyip dosya adı belirleyin/kaydediceginiz yeri seçin..o işide hallettikten sonra ”son” a tıklıyoruz ve olay başlıyo..küçük bi pencerede size şifreyi deneyip sonucu söylücek..aynen yukarıda dictionary attack için koydugum capture gibi bi pencere…

Sponsorlu Bağlantılar

Tepkin Ne Oldu?

Çok Tatlı Çok Tatlı
0
Çok Tatlı
Sesli Güldüm Sesli Güldüm
0
Sesli Güldüm
Rezil Rezil
0
Rezil
Kızgın Kızgın
0
Kızgın
Yok Artık Yok Artık
0
Yok Artık
Başarılı Başarılı
0
Başarılı

Yorum 0

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Winrar Parola Kırma

Giriş Yap

Hesabınız yok mu?
Üye Ol

reset password

Geri
Giriş Yap

Üye Ol

Not delilerine katıl!

Geri
Giriş Yap
Tür Seç
Kişilik Testi
Kişilik hakkında gizli kalmış özellikleri ortaya çıkarmaya çalışan sorular listesi.
Bilgi Yarışması
Bilgi seviyesini ölçmeye çalışan sorular listesi.
Anket
Karar verme veya düşünceleri toplamaya yardımcı olan oylama.
Hikaye
Görsellerle desteklenmiş şekilli yazılar.
Liste
Bildiğimiz liste.
Sıralı Liste
Sıralı Liste
Caps
Kendi caps'lerinizi oluşturmak için resim yükleyin.
Video
Youtube, Vimeo yada Vine Videoları